1 Aug 2009

QASEH LILY AULIA & MADIHAH ITTRAH....

salam...sbnrnya aku nk brkongsi sdikt kgmbraan dgn kalian sme...w/pun bg korg ianya bese jew tp bg aku ianya luar biasa..hahha...xde ar...bg aku ia mmbw snr kbhgiaan kpd fmly aku..pd tanggal 27 april 2009,abg ngh ak n istri dye, k.mas tlh dkurniakn seorg lg ank prmpuan..yg dbri nm MADIHAH ITTRAH BTE ISMAIL FAIZAL...huhu...nmpknya brtmbh la seorg lg ahli kluarga En.Ahmad...meriahlh nnti...jd jumlh cucu En.Ahmad skng mnngkt kpd 3 org ye..2org dlu pon xterlayan..huhuu...hrpkan pns hngga ke ptg...tp smpai esk hri pns xilang2...haha...sdp plk pntn 2 krat tu...kluarga kmi brtmbh meriah lg dgn khdiran org bru iaitu klhrn ank ke-2 abg long aku plak...prempuan jga..n dbri nm QASEH LILY AULIA BTE ZAIRUL IMRAN..hehe..pnjg tol nm ank2 buah aku ni...whtevrlah...yg pntg kmi happy...eh lupa lak nk gtaw bla si lily ni lhr...qaseh ni lhr pd 14 mei 2009..jrk antr dorg ni xla jauh sgt...dr kiri:qaseh n madihah.

1 comment:

SyAiRaH aRIsA said...

salam fawah..
just wanna wish mabrook untukenti atas kelahiran ahli baru dlm keluarga...