15 Oct 2011

lama saya tidak menjenguk blog saya...

lama kan x update blog...bz...dan xdpt wifi...hehehhe....byk tragedi n crita yg brlaku yg nk dikongsikan tp trgendala....huhu...tup2..skang da nk final...huuuuu....tggl 2 hri je lgi...hurrr....tension2...stresssss asyk mnyelubungi diri ini je..nak2 lgi mnjelang final ni...jadula exam pn nth hape jerk...btul2 mnyusahkan para pelajar...tlglah bersimpati sikit pd kami ni wahai pihak kolej...haaaaa......tension....isnin ni 2 paper...usuluddin n arab lanjutan....hmmm...mantap2 btl....nasib rabu dpt tukar jdi 1 paper je..klu tidak...hmmm...stressss lgi aku...tp ditukar kpd hari sabtu...2 paper jugaaa.....huuuurrrrr.....ok2....xnk mengeluh lagi...x baik sbnarnya mengeluh ni kan...redha n trma shja...serahkan segalanya kepada Allah SWT....Ya Rabb...aku mohon kepadaMU agar dipermudahkan urusanku Ya Allah...agar aku bisa mnjawab exam dengan tenang dan yakin..aminnn...
 GOOD LUCK TO ALL MY FRIENDS....DO YOUR BEST MY FRIENDS...

No comments: